كارخانه فولاد كاوه تيكمه داش

بهترين مركز خريد و فروش انواع آهن الات ساختماني

كارخانه فولاد كاوه تيكمه داش

۲۷ بازديد

تاريخ تاسيس: 1391  
ناريخ عضويت: 1392 
محصولات: ميلگرد فولادي ساده و آجدار 
مشخصات محصول: A2 و A3 
ظرفيت توليد: 300 هزار تن 
طرح هاي توسعه: 
نشاني كارخانه: شهرستان بستان آباد- كيلومتر 12 جاده قديم ميانه - جنب پست برق تيكمه داش 

 

به تهيه، توزيع و توليد انواع آهن آلات و محصولات فولادي و انواع مقاطع فولادي ساختماني و صنعتي اعم از سبك و سنگين و همچنين شمش هاي فولادي و بيلت و توليد ميلگرد فولاد كاوه پرداخته است. شما مي توانيد ليست

 

قيمت ميلگرد تيكمه داش امروز

 

را در آهن پخش دنبال كنيد.

قيمت ميلگرد تيكمه داش

صنايع فولاد كاوه تيكمه داش با هدف توليد انواع ميلگرد در زميني با مساحت 50000 هزار متر مربع در شهرك صنعتي تيكمه داش تبريز احداث شد و در سال 1391 به بهره برداري رسيد و داراي ظرفيت توليد 360 هزار تن در سال مي باشد. فولاد كاوه تيكمه داش تبريز داراي خط نورد گرم است و قابليت توليد انواع مقاطع فولادي از جمله ميلگرد، تيرآهن و نبشي را دارد كه مي تواند در اين كارخانه بصورت همزمان توليد شود. از زماني كه اين شركت شروع به فعاليت نمود به طور مستقيم براي 160 نفر اشتغال ايجاد كرد و حدود 2000 نفر به طور غير مستقيم مشغول كار شدند. شركت فولاد تيكمه داش داراي ميلگرد ساده و ميلگرد آجدار مي باشد، كه در گريدهاي A2 و A3 توليد مي شود. سايزهاي توليدي كه در اين مجموعه ساخته مي شود عبارتند از 8، 12، 14، 16، 18، 20، 22، 24، 26، 28، 30 و 32. ميله هاي بلند و فولادي كه از آن به عنوان آرماتور استفاده مي شود در اكثر مواقع براي سازه هاي ساختماني بكار برده مي شود. از جمله كاربردهاي ميل گرد آجدار مي توان در ساخت فنداسيون، ديوارهاي بتني، ساخت انواع تير ساده، مركب، ستون و ... استفاده كرد.

صنايع فولاد كاوه تيكمه داش

براي شناسايي اين دو محصول ابتدا حالت شكل آج آنها را بايد بررسي كنيد در ميل گرد A3 علاوه بر سختي جنس آن شكل آج آنها بصورت ضربدري مي باشد اما در A2 حالت آج هاي آن به صورت تكي مي باشد. آج هاي گريد A3 بصورت هفت و هشت مي باشد اما در ميلگرد A2 به حالت موازي مي باشد. ميزان سختي ميلگردها بر اساس ماده اوليه كربن مشخص مي شود. ميگلردهاي با گريد A2 داراي 19% كربن مي باشد، اين كالا به عنوان فولاد نيمه سخت با آج ساده در بازار شناخته مي شود. ميزان تنش در گريد به 3000 كيلوگرم مي رسد و ميزان مقاومت كششي آن 5000 كيلوگرم است كه واحد آن سانتي متر مربع مي باشد. به دليل مشخصه پلاستيكي اين محصول به عنوان ميلگرد ترد شناخته مي شود كه ميزان مقاومت كششي آن در زمان كشش 19% مي باشد. ميلگردهاي با گريد A3 به صورت سخت و با آج پيچيده است كه در بازار با شناسه A3 شناسايي مي شود، مقاومت آنها در زمان گسيختگي يا كشش به 14% مي رسد. از اين كالا براي ساخت سازه هاي ساختماني استفاده مي شود كه آج آنها عمدتا به حالت جناقي مي باشد. به دليل سختي بالا در گريد A3 ميزان تنش جاري به 4000 كيلوگرم بر سانتي متر مربع مي رسد و ميزان كشش 6000 كيلوگرم مي باشد. قيمت ميلگرد تيكمه داش تبريز بر اساس نوسانات بازار تغيير مي كند و بصورت آني در سايت آهن پخش قرار مي گيرد. اگر كار شما با قيمت ميلگرد تيكمه داش در ارتباط است مي توانيد هر روزه با استفاده از تماس تلفني ضمن دريافت مشاوره از كارشناسان آهن پخش قيمت روز ميلگرد تيكمه داش تبريز را دريافت كنيد.

 

https://www.asroon.ir/suppliers/detail/آذر-امين/28/view/
https://www.asroon.ir/suppliers/detail/كاوه-تيكمه-داش/10/view/
https://www.asroon.ir/suppliers/detail/فولاد-بافق-يزد-/8/view/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.