ساندويچ پانل چه مي باشد؟ و چه مشخصاتي دارد؟

بهترين مركز خريد و فروش انواع آهن الات ساختماني

ساندويچ پانل چه مي باشد؟ و چه مشخصاتي دارد؟

۴۳ بازديد

اين ايام همه‌ي صنعت هاي در اكنون ترقي ميباشند و اين مسئله در حوزه‌ي ساختمان سازي و كارها صنعتي هم مشهود است .

انواع ساندويچ پانل و قيمت هاي ان

درين مقاله يكي‌از جذاب‌ترين و مفيدترين سازه‌ها را معرفي مي كنيم كه به دليل ويژگي‌هاي خاصش روزبه‌روز در بين مهندسان پرطرفدارتر ميگردد . در‌حالتي كه شما نيز دوست داريد از دنياي امروزي مدرن جا نمانيد همراه ما بمانيد تا بيشتر با گونه هاي ساندويچ پانل‌ها آشنا شويم .

 
ساندويچ پانل , سازه‌ي مضاعف مقاوم و بادوامي است كه از سه لايه تشكيل مي‌گردد ; دو لايه‌ي فرنگي , نخ نما و مستحكم مي‌باشند و اكثر زمان ها جنسشان از فلز است و لايه‌ي مياني نقش عايق را ايفا ميكند . ساندويچ پانل‌ها جزء امكانات ساختماني و صنعتي به شمار مي روند و به دليل مزيت‌هاي پر رنگ و ارزشمندشان مورد اعتنا قرار گرفته‌اند .


استحكام فوق‌العاده بالاي ساندويچ پانل ‌ها و وزن سبكشان موجب محبوبيت آنها في مابين مهندسان شده‌است . ناگفته نماند كه‌اين پانل‌ها در بعدها , مدل‌ها و از جنس‌هاي متفاوتي به وسيله پانل مهدي ساخته ميگردند و هر كدام از گونه هاي ساندويچ پانل‌ها هم كاربرد مختص خودشان را دارا هستند . به‌دنبال بيشتر با ويژگي‌هاي اين سازه‌ي ديدني آشنا مي‌شويم .


ساندويچ پانل چه مي باشد؟


مشخصات و مزاياي ساندويچ پانلبها سازه‌هاي ساندويچ پانل كم هست , وزنشان سبك است و كارايي‌هاي زيادي دارا‌هستند . انعطاف‌پذيري و امكان پردازش اين سازه‌ها سبب ساز شده تا مهندسان و طراحان بتوانند طرح‌هايي خلاقانه براي ساخت ساندويچ پانل‌ها ارائه بدهند .

بد نيست بدانيد كه در ساخت لايه‌ي مياني يا اين كه به عبارتي هسته‌ي مركزي ساندويچ پانل‌ها از پلي استايرن , اكس پي اس , پلي يورتان يا اين كه پشم سنگ استعمال ميشود . مواد باطن ساندويچ پانل‌ ها را به سه دسته‌ي نسوز , نمايد سوز و اشتعال‌پذير تقسيم كرده‌اند . ساندويچ پنل‌ها اشكال متفاوتي دارا هستند كه با آن‌ها آشنا مي‌شويم .


ساخت ساندويچ پانل‌ها
اشكال ساندويچ پانل ها و خصوصيت آن هاحال كه با ماهيت ساندويچ پانل آشنا شديم , عالي است بدانيد كه ساندويچ پانل در دو مدل ساندويچ پانل ديواري و ساندويچ پانل سقفي عرضه ميشود و هر كدام از آن‌ها ويژگي‌هاي خاصي دارا‌هستند كه آن‌ها را براي استعمال در صنعت هاي متعدد مطلوب نموده است .
قيمت ساندويچ پانل

لازم به ذكر است كه در صورتيكه شما در تهران مشغول گذران زندگي هستيد و قصد داريد ساندويچ پانل تهران را خريداري كنيد , آسرون مهيا ارائه سرويس ها به شما چه بسا درصورتي كه در شمال تهران , جنوب تهران , غرب و شرق تهران ميباشيد , هست .

https://lnkd.in/efPTenh

درين نصيب بيشتر با ويژگي‌هايي كه سبب پرورش پرسرعت اين سازه‌ها , به‌ خصوص در صنعت ساخت و ساز شده‌اند , خوا هيم پرداخت .


مهم ترين و اصلي‌ترين مزيت اين سازه‌ها , سبك بودن وزنشان است ; وزن مطلوب يك بنا , اتوبار و نصب آن را در اماكن متفاوت سهل و آسان مينمايد . همينطور اجراي پروژه‌هاي ساختماني با به كار گيري از اشكال ساندويچ پانل , سرعت اتمام پروژه را ارتقا مي دهد و در سود شركت‌هاي اجراكننده ميتوانند پروژه‌هاي بيشتري را انجام بدهند .



از ساير مزاياي ساندويچ پانل , استحكام و تداوم بالاي آنهاست ; گونه هاي اين سازه‌ها در مورد ها متفاوت در قبال رويدادها ارگانيك مثل زمين‌لرزه مقاوم مي‌باشند . تنوع صورت و مقدار هم مزيت ديگر اين امكانات به شمار ميروند .

قيمت تيرآهن، انواع تيراهن، استانداردهاي تيراهن

همينطور به دليل اين‌كه مي‌توان ساندويچ پانل‌ها را با رنگ‌هاي مقاوم صنعتي پوشش اعطا كرد , در قبال خوردگي و رطوبت , پايداري بالايي دارا هستند .


نبايد از ياد موفقيت كه خريد ساندويچ پانل مقرون به صرفه است و هزينه‌ي تعميرات و حفظ آنها هم تحت هست . بافت سازه‌هاي فوق در قبال روشنايي خورشيد يا اين كه دست اندركاران مخرب , تخريب نمي شود ; مرحله آنان در گير رسوب گرفتگي نشده و ميكروارگانيسم‌ها توانا نيستند در تراز و درون آن ها رويش نمايند .


به طور كلي در‌صورتي‌كه بخواهيم مزاياي ساندويچ پانل‌ها را ابلاغ كنيم بايستي بگوييم , قابليت و امكان نصب در حالت آب و هوايي متفاوت , موجب محبوبيت اين سازه‌ها در بازار شده‌است .
خريد ساندويچ پانل از آسرون ميسر است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.