ميلگرد چه چيزي است ؟ و چرا در پروژه خويش به آن احتياج دارم؟

بهترين مركز خريد و فروش انواع آهن الات ساختماني

ميلگرد چه چيزي است ؟ و چرا در پروژه خويش به آن احتياج دارم؟

۲۷۹ بازديد

ميلگرد چه چيزي است ؟ و چرا در پروژه خويش به آن احتياج دارم؟
وقتي كه شما در حالا مهيا سازي يك پروژه ساخت و ساز بتني ميباشيد , ممكن است در هنگام طرح ريزي خريد مواد , از اصطلاح ميلگرد به كار گيري مي شود , ولي ميلگرد چيست؟دقيقا چه كاري براي پروژه شما انجام ميدهد كه آن را مضاعف با اهميت مي كند؟

https://www.asroon.ir/suppliers/detail/default.aspx?title=%D8%B4%D8%A7%D9%87%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D9%86%D8%A7%D8%A8-&id=13

people working on building during daytime

آيا گونه هاي گوناگون ميلگرد براي پروژه شما حقيقتا با اهميت هستند؟

در اينجا نگاهي زود گذر به اصول ميلگرد براي امداد به شما در آستانه عمل مي اندازيم .ميلگرد چيست؟ ميلگرد دقيقا چيست؟ميلگرد نوار فولادي ميباشد كه در ساخت بتن و بتن ريزي پي ساختمان استعمال مي شود . شما با اضافه كردن اين ميله هاي فلزي , بتن داراي سلاح را ساخت مي‌كنيد . كه منجر ارتقاء ايستادگي بتن مي شود .

به كار گيري از ميلگرد پيرو ساختمان منجر مي شود كه بتن ترك نخورد و پروژه از نيز نپاشد .اگر چه تمام ترك هاي بتوني , ميلگرد و مواد تقويت كننده به در اختيار گرفتن مكان و ميزان ترك ها امداد مي نمايند . همينطور اقتدار ساختاري در پروژه را آماده مي نمايد .

 
چرا به كار گيري از ميلگرد در پروژه اينجانب اساسي است؟ميلگرد سبب مي شود بتن يك سري سكو در قبال فساد مقاوم خيس شود . استحكام كششي را با به كارگيري از يك نوار تقويت كننده كه در قبال خوردگي مقاوم است مهيا مي نمايد .


در صورتي ميخواهيد پروژه بتن خويش را اجرايي نماييد , ميلگرد پشتيباني فراوان حاذق تري نسبت به سيم هاي فولادي , تقويت كننده هاي فايبرگلاس و اكثري از محصول ها ديگر مو جود در بازار است . چرا؟ چون اقتدار ساختاري بالايي را در خويش ساخت مي نمايد .


گونه هاي گوناگون ميلگردطيف گسترده اي از اشكال ميلگرد در بازار آهن الات جمهوري اسلامي ايران موجود هست :ميلگرد فولادي ستون فقرات بنا بتن است . در بيشتر پروژه هاي بتني به كارگيري مي شود . چرا؟ چون هزينه كمتري دارااست و استحكام بالايي را براي بنا آماده مي نمايد .

پليمري تقويت شده با فيبر شيشه اي جايگزيني عالي براي ميلگردهاي فولادي سنتي است . با به كار گيري از فايبرگلاس , مواد مقاومتري در ميله ها توليد مي شود تا بتن را تقويت نمايد . تا پايداري كششي توانا خيس داشته باشيم .

https://www.asroon.ir/suppliers/detail/default.aspx?title=%D8%B0%D9%88%D8%A8-%D8%A2%D9%87%D9%86-%D8%A7%D8%B5%D9%81%D9%87%D8%A7%D9%86&id=45

از ميلگردهاي گالوانيزه در مواردي به كار گيري مي شود كه خوردگي بتن ميتواند مشكلي ساخت نمايد . ميلگرد گالوانيزه با به كار گيري از چند مراحل متفاوت روكش دار شده‌است . اينها مي‌تواند مشتمل بر آبكاري سرد و آبكاري داغ باشد .

گالوانيزه و روي يك سد نگهدارنده بر روي ميلگرد را آماده مي نمايند .ميلگردهاي از فرآورده استيل در محيط هاي خورنده به كار گيري مي شود كه از روي به دليل اثرات گالوانيزه آن نميتوان استفاده نمود . ميلگرد استيل رغبت دارااست كه از ميلگرد گالوانيزه گران خيس باشد .

به همين جهت , صرفا در صورت لزوم به كار گيري مي شود .ميلگرد روكش شده با اپوكسي آيتم اي امروزي و اقتصادي براي محيط هاي خورنده است . ميلگرد به از اپوكسي پوشانده شده‌است تا از خوردگي نگهداري نمايد .

در محيط هايي كه آب يا اين كه جنبش هاي مكانيكي ممكن است به پوشش حفظ كننده جراحت برساند , اپوكسي مورد اي مطلوب است . سيل هاي اروپايي به آساني سبب ساز تقويت ساختاري بتن شما مي شود .گونه هاي متفاوتي از ميلگرد دردسترس است تا در سطح هاي متعدد توان استحكامي و كششي را مهيا نمايد . اين مورد ها و آيتم ها به شما قابليت و امكان مي‌دهد به راحتي چاره مطلوب براي پروژه خويش گزينش فرمائيد .


man walking on construction site
ميلگرد چيست؟ همان گونه كه مي‌بينيد , اين بخش مضاعف مهمي از ساخت بتن است . سوال حقيقي اين است كه , ميلگرد ما يحتاج خويش را از كجا آماده كنيد؟ دكان آهن آلات آسرون , طيف وسيعي از آيتم ها و محصول ها ميلگردي را در اختيار شما قرار ميدهد .

https://www.asroon.ir/suppliers/detail/default.aspx?title=%D9%81%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AF-%D8%A8%D8%A7%D9%81%D9%82-%DB%8C%D8%B2%D8%AF-&id=8


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.