مزايا و معايب ورق سياه - قيمت ورق سياه

بهترين مركز خريد و فروش انواع آهن الات ساختماني

مزايا و معايب ورق سياه - قيمت ورق سياه

۵۵ بازديد

ورق سياه چيست؟

ورق سياه مدل مسطح فلز آهن است كه به طور كامل صاف و صيقلي مي‌باشد . ورق سياه به صورت كلي به دو صورت رول فرم و شيت فرم ( برش شده ) ساخت و به بازار عرضه مي گردند . در ايجاد ورق از دو مدل تكنولوژي گوناگون به كارگيري مي شود كه اسم هاي نورد سرد و نورد گرم به آن‌ها اطلاق مي شود .
https://www.asroon.ir/products/detail/%D9%86%D8%A7%D9%88%D8%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C-/103/view/
در نورد گرم مال خروجي ورق سياه ناميده شده , ساخت ورق با تكنولوژي نورد گرم به‌اين معناست كه مواد اول ايجاد ورق در دما هاي فراوان بالا ذوب شده و در طي اين روند ورق ظاهري متحير به خويش ميگيرد و به دليل رنگ ظاهري آن در بازار از اصطلاح ورق سياه براي آن به كارگيري مي شود .

ورق سياهاين بخش مي توانيد بها ورق سياه در گونه هاي مارك هاي جانور بازار كشور ايران را تماشا نمائيد . براي اطلاع از ارزش بقيه توليد ها و اخذ مشورت كردن خريد مي توانيد با كارشناسان كمپاني تماس حاصل نماييد تا از بها پاياني ورق سياه با خبر گرديد .


كاربرد هاي ورق سياه
ورق سياه در گونه هاي متفاوت و با ضخامت ها و آلياژ هاي گوناگوني در بازار موجود هست , با اعتنا به صخامت هاي متعدد اين فرآورده كاربردهاي مختلفي در صنعت و ساختمان سازي نيز دارا‌هستند . به طور كلي از ورق هاي با ضخامت بيشتر به دليل رنج بيشترشان در ساخت تانكر ها و سيلندر گاز به كار گيري ميشود . درين ورقه بيشتر در باب ورق سياه با استاندارد ST37 كلام خوا‌هيم كرد . كاربردهاي اين فرآورده و ارزش ورق سياه به دنبال آورده شده‌است .

قيمت ورق سياه - كاربردهاي ورق سياه

1 . صنعت ساختمان سازي2 . صنعت كارگاه سازي3 . خودرو آلات4 . ساخت لوله5 . ايجاد پروفيل
1 . نورد گرم كه دارنده گرمايي بيشتر از 1000 سكو فارنهايت است كه نتيجه ها اين عمليات ورق فولادي سياه است با اسم تجاري Hot rolled sheet . اين گرماي مضاعف منجر انعتاف پذيري بيشترورق و صورت پذيري خوب تر است .

2 . نورد سرد كه نتايج اين عمليات ورق هاي روغني است .نرمي يا اين كه رنج ورق هاي سياه بسته به جور الياژي داراست كه در ان مصرف شده شده‌است و هر چه درصد اين كربن بيشتر باشد ورق طاقت فرسا تري به دست مي ايد . ورق هاي سياه امروزه در صنعت كاربرد هاي فراواني داراست و كشور ايران يكي‌از ايجاد كنندگان پيروز دراين باره است .

رابيتس چه است؟ كاربردهاي رابيتس


از اين جور بيشتر در ساخت امكانات كشاورزي ساخت قطعات ماشين تانكر سازي فحان كشتي سازي و در مصارف خانگي نيز براي ساخت ابگرمكن و . . . استعمال ميشود .

استاندارد هاي اين دسته ورق ميان ST33 تا ST52 است و پر استفاده ترين جور اين ورق ST37 است كه بيشتر در ساخت لوله و يا اين كه ساختمان سازي و كاربرد دارااست . اين مدل ورق به دو صورت عرضه ميشود كه بستگي به َضخامت داراست , در حالتي‌كه ضخامت ورق تا 15 ميلي متر باشد به صورت رول ايجاد ميشود و در صورتي‌كه ضخامت بيشتر ازاين ميزان باشد به طريق شيت ايجاد وارد بازار ميشود .
https://www.asroon.ir/suppliers/detail/رابيتس-مسعود/38/view/

كارگاه هاي ايجاد ورق سياه
در كشور‌ايران پنج سوله موجود هست كه ورقهاي سياه با استاندارد ST37 به وجود مي آورد كه عبارتند از :


1 - فولاد مباركه اصفهان2 - كارگاه فولاد كاويان اهواز3 - سوله فولاد اكسين اهواز4 - كارگاه نورد اهواز5 - كارگاه فولاد گيلان

بها ورق سياه

كه هريك از اين سوله هاي فوق ورقهاي توليدي را با بعدها منحصر به فرد به خويش مي سازد .

بطور نمونه فولاد مباركه ورقهاي 2 ميليمتر تا 15 ميليمتر به صورت رول و شيت با عرضهاي 1 و 1 . 25 و 1 . 5 متر ايجاد ميكندو همينطور فولاد كاويان اهواز ورقهاي 8 ميليمتر تا 50 ميليمتر بصورت شيت و به بعدها 1 . 25*6 مترو 1 . 5*6 متر به وجود مي آورد . به طور كلي يكي مهترين موراد تاثير گذار در بها
https://www.asroon.ir/products/detail/ورق-سياه/120/view/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.