چگومه ميلگرد را در بنا آرماتوبندي مي كنند؟

بهترين مركز خريد و فروش انواع آهن الات ساختماني

چگومه ميلگرد را در بنا آرماتوبندي مي كنند؟

۶۹ بازديد

چرا ميلگرد ( Rebar ) را در بتن قرار مي دهند؟

امروزه بتن احتمالاً پركاربردترين مصالح ساختماني است كه بوسيله آدم ايجاد شده است .بعضا از بنا هاي بتوني تشكيل‌شده در طول امپراتوري روم هنوز نيز روز جاري ايستاده و پابرجا مي‌باشند . بتن سفت و بادوام است چون از پايداري فراوان بالايي شامل است . البته كليه ما ميدانيم كه بتن قادر است شكسته و از نيز جدا شود .

https://www.asroon.ir/suppliers/detail/لوله-پروفيل-صباح/35/view/

ادله اين است كه بتن از پايداري كششي دوچندان ضعيفي برخوردار‌است .استحكام كششي نيرويي است كه براي جدا كردن چيزي تا زمان شكسته شدن اضطراري است . هنگامي ميلگرد فولادي به بتن بيش تر شد , ميتوانيم يك مصالح ساختماني ئاشته باشيم كه از ديد فشرده سازي و پايداري كششي دوچندان بالا باشد

.ميلگرد با اعتنا به اقتدار تلاش آن سكو بندي مي شود . استحكام تلاش ميلگرد نيرويي است كه براي تغيير تحول صورت يا اين كه خمش هميشگي آن واجب است . با هر نيرويي كمتر از آن , ميلگرد به حالت اول خويش گشوده خواهد گشت .

https://www.asroon.ir/suppliers/detail/default.aspx?title=%D8%AA%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D8%B2-%D8%B4%D9%87%D8%B1%DA%A9%D8%B1%D8%AF&id=43

اين تفاوت في مابين تلاش و استحكام كششي به اين مفهوم است كه ميلگرد از خواص انعطاف پذيري خاصي شامل است .در شرايطي‌كه نيرويي ميلگرد رتبه 60 را خم نمايد , 30000 پوند نيرو براي هر اينچ مربع ديگر ضروري است تا آن را از نيز جدا نمايد .فكر كنيد كه هنگام پباده سازي ساختمان در ناحيه ز‌لزله زده مي‌تواند چقدر حياتي است .تنها تصور كنيد - بتون داراي اسلحه فلزي كه روز جاري مي ريزيد ممكن است 2000 سال از قدمت آن قبلي باشد و مقاوم بماند!


چگومه ميلگرد را در بنا آرماتوبندي مي كنند؟
گنجاندن ميله هاي تقويت كننده ( ( ميلگرد ( ) در بتن روشي است كه استحكام طولاني برهه زماني را به بتن را داده و در ساخت اساس ها , ديوارها , استخرها , ساختمان ها و بقيه بنا ها به كارگيري مي شود .

فشرده سازي بتن به نيكي انجام مي شود , بتن سواي ميلگرد پايين فشار و پيچ خوردگي كارايي كمتري خواهد داشت . بنا هايي مثل اساس ها يا اين كه ديوارها مي بايست از فشارهاي چندگانه جانبي و افقي , فشرده سازي و پيچ خوردگي استعمال نمايند . ميلگرد به خير با بتن فعاليت مي نمايد . چون اين مواد در هنگام تغيير تحول مرتبه حرارت منبسط مي گردند و با به عبارتي ميزان منقبض ميگردند .
مهندسان عمران , تعداد ميله هاي تقويتي مايحتاج در يك مبنا يگانه يا اين كه بقيه بنا هاي بتوني را به همراه صورت , ميزان و الگوي ميلگرد نصب شده محاسبه مي نمايند . ميلگرد در يك الگوي پباده سازي شده در بتن تهيه و تنظيم شده‌است تا اتصال آن با بتن صورت بپذيرد .

از ميلگرد چه‌طور در ساخت بتن آرمه به كار گيري مي شود؟ابزاري كه براي نصب ميلگرد به كار گيري مي شود؟سه عمليات در برش , خم شدن و گره ميل كردن ميلگرد نقش دارااست . قطر ميلگردهاي تقويت شده در بتن آرمه ميتواند از 6 تا 42 ميلي متر باشد . در سود دكان آسرون , طيف وسيعي از امكانات برش , خم و اتصال را براي فعاليت با ميلگرد دارااست كه ميتواند بتن آرمه ها براي بنا شما فراهم نمايد و به محل ساخت بنا حمل نمايد تا شما ترقي بهتري در اجراي پروژه داشته باشيد .ايمني هنگام نصب ميلگردحمل ميلگرد در پروژه ها خطرناك است . براي خودداري از صدمه , انتهاي ميلگرد بايستي با درپوش هاي پلاستيكي پوشانده شود تا از جراحت بيني خودداري شود .نصب و فعال‌ساز‌ي بتنكمپاني آسرون سوابق عمل گراني در قضيه فعاليت با مهندسين عمران و پباده سازي براي نصب اسكله ها , پدهاي بتوني و بقيه بنا هاي حمل و نقل در خصوصيات ساختمان هاي مسكوني و تجاري داريم .براي كسب داده ها بيشتر در امر سرويس ها ما با ما تماس حاصل نماييد و مشورت تخصصي اخذ نمائيد .
https://www.asroon.ir/suppliers/detail/default.aspx?title=%D9%81%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AF-%D8%A8%D8%A7%D9%81%D9%82-%DB%8C%D8%B2%D8%AF-&id=8

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.